Az Azure Media Serviceszel együtt nyilvános előzetesként elérhetővé tette a Microsoft az úgynevezett Azure Media Analytics csomagot is.
Ez eddig az alaphír. A kérdés csupán az: ez miért jó nekünk?
Elmondjuk!
AMS: a felhős szolgáltatáscsomag
Az Azure Media Services a Microsoft egy médiafeldolgozó- és médiastreaming szolgáltatáscsomagja, amely felhőalapú megoldást kínál a különböző audiós vagy videó tartalmak ipari felhasználására.
A lényegében stúdiómegoldásokat kínáló AMS webes videóplatform nem a mezei felhasználóknak készült, és mivel az képes a különböző külső szoftverek integrálására, ezért népszerűnek számít az azt felhasználó műsorszórók körében.
Profi kialakítás - profiknak, ez volt a cél az AMS létrehozásakor.
2012-ben Brian Goldfarb, a Windows Azure akkori marketingigazgatója azt írta, hogy a rendszer a "saját és külső szoftverek gyűjteménye".
A bővített terméktámogatásnak és a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően újabb és újabb megoldásokkal rukkol elő a Microsoft.
Itt a nyilvános előzetes: Azure Media Analytics
Az Azure Media Analyics nevű csomag az AMS mellett, nyilvános előzetesként érhető el, de már így is látható, hogy milyen előnyöket kínál a felhasználóknak, és hogy miképp csökkenthetők vele a videós tartalmak feldolgozásának erőforrásigényei.
Lesz itt, kérem szépen, arc-, érzelem- és szövegfelismerés, valamint a Hyperlapse nevű videóstabilizáló is ott van a csomagban.
Az arc- és érzelemfelismerés segítségével nagyobb rendezvények résztvevőinek reakciót lehet utólag felmérni, ez pedig lehetővé teszi a gyors és pontos beavatkozást a megfelelő reakció bevágásával.
A 10 ezer képkockás felső limittel rendelkező Hyperlapse videóstabilizálót rendkívül pozitívan fogadta a szakma, és a csomagban három szövegfelismerő fejlesztés is megtalálható.